niedziela, 21 lipca 2013

M-artprojekt



Taki obraz przywita Was na stronie M-artprojekt.
Miałam przyjemność ostatnio wzbogacić się w :


oraz:



I jak tu nie chodzić szczęśliwym mając w zanadrzu tyle placu do pracy-zdobienia:)
Korzystając z wydruku :znalazłam grafike-poprosiłam o jej druk na papierze ryżowym-zdobiłam już pudełko.Grafika mi się podoba niezmiernie.


 Aniołki już zdobiłam , chustecznik z M-artprojekt będę zdobić pierwszy raz:)Wydruki na papierze ryżowym wykonane także przez M-artprojekt:)


Moc wspaniałości do zdobienia oferuje M-artprojekt:) Pudełka:duże małe, Aniołki już wymienione,tabliczki,zakładki proste,oraz takie wycinane, różnorodne elementy do przyklejania na tychże pudełkach np.Po prostu jak widzę te cuda to garściami bym zgarniała-wszystkie:)
Można także wygrawerować tabliczkę do skrzyneczki z napisem-wspaniały prezent!Takie ażurowe skrzyneczki z napisami wewnątrz dostały panie na pożegnanie,na finisz roczku szkolnego. Przepiękne:i duże i mniejsze.


Więcej fotografii na: https://www.facebook.com/MagicznyDecoupage w albumach pt.: M-artprojekt. Starałam się na bieżąco-prezentować cuda jakie udało mi się nabyć:) 

Na Dzień Dziecka pociechom zdobiłam skarbonki:)Można rzec spersonalizowane:)Panie zamawiały sobie też bez dziurki pudełka z imionami:)Komplet skarbonek(bez zdobień decoupage też prezentują się zacnie) przyjaciółka wydelegowała dla bratanków w Niemczech.Prezent z pewnością oryginalny! 










Zachwycają mnie grawery na szkle;np. na kieliszkach-i super prezent i dla Młodej Pary i na Gody -rocznicę ślubu małżonków.I tak wszystkich cudów nie wymieniłam jakie są autorstwa M-artprojekt:)Wspomnę jeszcze o cudach wycinanych z filcu . Stronka www jest w rozbudowie:)
Jestem ogromnie ciekawa gdzie Wy polujecie rzeczy do zdobienia? Mogę prosić linki?
Wciąż się uczę blogowego świata.I jestem zachwycona jego bogactwem.W miarę możliwości, wolnego czasu buszuję.
 Moc pozdrowień!





6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne są te imiona nie spotkałam takich. Koniecznie muszę zajrzeć do M-artprojekt! Już dopisałam Twój blog do listy ulubionych bo jak tu nie zaglądać - ciekawe posty i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.Dziękuję. Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj, goszczę tu i powiem Ci, że ślicznie tworzysz!
    dopisuje sobie Twojego bloga!
    pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!
    Ogromnie dziękuję za komplementy!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, bardzo Ci dziękuję! Jesteś Aniołem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Martuś przestań.Robicie takie wspaniałości!Jestem po prostu Waszą ogromną fanką !
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń