poniedziałek, 29 grudnia 2014

Post PoŚwiąteczny:)



Święta minęły...
Można świętować nadal?
A owszem...
Świętowaliśmy urodziny Przystojniaka...


Jako ,że nie miałam co liczyć zamówienie torta-owego sama upiekłam:)
Ponoć pyszny był :)

Jeszcze kilka ujęć ze świątecznych dekoracji domostwa...


Zastawę kompletuję...
Noż w maju big-impra Macieja komunia św. to będzie jak znalazł...
Fryderyka...
Dziękuję pani Elżbieto za bezcenne wskazówki...


Nawet zwykłe płatki na mleku ale w takowej oprawie lepiej smakują!



O stroikach już wspominałam...
Ulu dziękuję za bezcenną naukę!



Karteczki dzieło córci...
Oto moja...



No sernik wyszedł pyszny...


I ja...




Korale by EllAnnartBlog



I Mikuś...
Nasz nowy członek familii...

Dialog z Maciejem w drodze z Wrocławia gdy wieźliśmy wespół autobusem kotka...
-Mamo mogę go zobaczyć?
Rozpięłam poszewkę, w którą transporter był zapakowany.
Kotek wystraszony, jednak zerkał na nas ciekawie...
I Przystojniak rozpoczął przemowę do kotka...
-Ja jestem Maciej Maniak, to jest mama Ania Maniak,
 a ty jesteś Mikuś, Mikuś Maniak.
;)


Paulinko dziękuję...

Czekając na dane do wysyłki pań ,które wygrały w Candy na 100 post,serwuję kolejne Candy :)
Gdy układałam książki w biblioteczce okazało się ,że kilka książek się "powtarza"...
Może znacie a chcielibyście mieć na swej półce?
A może jeszcze nie czytaliście a to klasyka:)
Już doczekały się ekranizacji...
Jednak książka ...No cóż -dla mnie zawsze lepsza niż film...




Wnęka czekała latek kilka na zabudowanie...
Książki "czekały" na szafie ...
Aż się doczekały...
Mąż upolował deski, ja pomalowałam.
Kocham "efekt" lakiero-bejcy-"wydobywanie" struktury drzewa, piękno słoi...
Ach... 

  Pierwsza książka 
"W pogoni za rozumem"




Druga książka
"Mężczyzna i chłopiec"



Do każdej jak widać na załączonych obrazkach dodałam zakładkę...
Oj ,na pewno decuPrzydasi także dołożę :)



Jeśli reflektujecie do 5 lutego 2015:

1.Zostawcie komentarz wyrażając chęć udziału , którą książkę wolicie?

2.Jeśli zostaniecie obserwatorami bloga, będzie mi miło,powyższy banerek podlinkowany dodajcie na pasku bocznym swego bloga(nie macie bloga zostawcie swój mail).

3.Candy jest dla blogowiczów aktywnych

4.Jeśli polubicie MD na fb będzie mi przemiło .
5.Przesyłkę wysyłam na terenie Europy.


Moc pozdrowień!
Anna Maria




48 komentarzy:

  1. Oj, takie torcika albo serniczka to bym zjadła, narobiłaś mi smaku. Kotek uroczy, kocham koty, nasz też ma imię i nazwisko. Nawet synowie się śmieją, że to moja córeczka. A do książki się zapisuję, chyba będę pierwsza. Chciałabym książkę "Mężczyzna i chłopiec". Baner zamieszczam a obserwatorką już jestem :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Oj sernik znów za mną chodzi:)
      Coś w tym jest bo traktujemy Mikusia jak kolejna pociechę:)
      I jak co dnia widzę postępy-rośnie do nas jego ufność-serce rośnie.
      I tak dumam ile u nas w familii miłości ...
      A KocioTerapia wg mnie po DecuTerapii najwspanialej wycisza...
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  2. i torcika i serniczka poprosze, 100 lat 100 lat niech żyje żyje nam.... kota macie superastego, po książeczkę się ustawiam "W pogoni za rozumem" no i po okladeczkę bardzo , fb lubię dawno, bloga obserwuję dawno bo m się bardzo bardzo podoba a banerek już umieszczam, pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!
      Także w imieniu 11-letniego Przystojniaka :)
      Oj, sernik chyba na Sylwestra znów upiekę...
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  3. Śliczny kotek, też musiałabym się rozejrzeć za jakimś, bo niedawno mojego kotka spotkało coś przykrego pod kołami samochodu. Na candy z przyjemnością się zapisuję. Chciałabym otrzymać, jeśli szczęście dopisze, książkę Mężczyzna i chłopiec. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me kondolencje...
      Na pewno szybko kotka znajdziesz...
      Tyle zwierzaków szuka domku!
      Dziękuję!
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  4. 100 lat dla Przystojniaka!
    Piękne świąteczne migawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Także w imieniu Macieja!
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  5. Bardzo ładne dekoracje. A kotek uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Mikuś jest dopiero kilka tygodni z nami a i ciałka nabrał, i sierść wygłaskana:)
      Moc pozdrowień

      Usuń
  6. Kiciuś jest przesłodki! Nic tylko głaskać ;)
    Na candy z przyjemnością się zapisuję w kolejce po "Mężczyzna i chłopiec" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      O tak głaskanie uskuteczniamy !
      Część KotoTerapii:)
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  7. Sto Lat dla Macieja!! Aniu wyglądasz cudownie! Pozdrawiam Was gorąco! A kociak - uwielbiam koty i kiedyś będę mieć kolejnego w swoim domu... Śliczny kocurek i imię wybrane przez Macieja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewelinko!
      O na pewno znajdziecie wspaniałego kociaka!
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  8. Młodemu sto lat,dużo radości i zdrówka...wszystkiego co najlepsze :)Świetnie zagadał z kotkiem:)Udział w zabawie chętnie biorę i wybieram książkę nr.1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!
      ;)
      Przystojniak jak nieraz coś powie to potem cały dzień mam uśmiech na twarzy:)
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  9. Kotek słodziutki :) Sto lat dla Przystojniaka :)
    Z miłą chęcią się zapisuję na candy i wybieram książkę nr 1
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wizytę i piękne życzenia, Tobie i Twoim bliskim życzę pogody ducha i spełnienia marzeń w tym nowym roku:)
    Na candy z chęcią się zapisuję i po proszę książkę "Mężczyzna i chłopiec" 100 lat dla Macieja :)) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję!
    Zapisuję!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  12. serdeczne życzonka dla solenizanta , chętnie przygarnę w Pogoni za rozumem

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękujemy.
    Zapisuję oczywiście!
    Kapitalna Twa fotografia profilowa!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bedę do Ciebie często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam pomyslow w nowym roku zycze ;)
    i zapisuje sie równiez
    a jesli mi szczescie dopisze to poprosze mezczyzne i chlopca
    link do candy na http://decuchic.blogspot.co.uk/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto!
      Do Siego 2015!
      Oczywiście zapisuję.
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  16. Z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    A, że "W pogoni za rozumem" mam, to poproszę o drugi zestaw :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuję za udział w moim candy! Fajnie tu u Ciebie, a że książki bardzo lubię czytać, to zapisuję się na rozdawajkę. I jezeli mogę to książkę nr2 poproszę , bo pierwszą już posiadam! Pozdrawiam serdecznie:) a banerek tu :http://mojswiatkolorow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Reflektuję jak najbardziej :) z chęcią przygarnęłabym obie książki ale gdybym miała wybierać to: "Mężczyzna i chłopiec". Banerek powiesiłam u siebie, czyli: http://annawojnar.blogspot.com/ i oczywiście zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja bardzo chętnie wstaję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    I wybieram pierwszą książeczkę :)
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. z wielką chęcią zgłaszam się po zestaw 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Dziękuje za udział w zabawie!
      Powodzenia!
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  21. I ja ustawiam się w kolejce po zestaw nr 2. I zapraszam do siebie na creatormarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Ogromnie dziękuję za udział w zabawie!
      Powodzenia!!!
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  22. Super książki, Bridget już mam, jeśli można po "Mężczyznę..." to się ustawiam w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Bardzo dziękuję za udział w Candy Książkowym:)
      Powodzenia!
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  23. no to i ja dłączam do zabawy chetnie przygarne nr 2 ;)


    zapraszam do mnie na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Już dołączyłam!
      Podziękowania za udział w mym Candy!
      Powodzenia!
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  24. To i ja ustawię się w kolejce, bo książki uwielbiam, a tej drugiej "Mężczyzna i chłopiec" nie miałam przyjemności czytać, więc wybieram książkę nr 2. Banerek już u mnie wisi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Dziękuję za udział w zabawie!
      Powodzenia!
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  25. z wielką chęcią ustawię się w kolejce:) najchętniej po "Mężczyznę i chłopca" :)
    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    ps. zapraszam na moje walentynkowe candy z filcową torbą w roli głównej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję już wędruję!
      Dziękuje za udział w zabawie!
      Powodzenia!
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  26. Witam! Ja również dołączę do zabawy, bo książki uwielbiam :) Najchętniej po "Mężczyzna i chłopiec" :) Banerek u mnie http://artalexandrablog.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie!
      Powodzenia!
      Moc pozdrowień!

      Usuń