niedziela, 4 sierpnia 2013

Pudełka...


Witajcie!

          Dziś królowały pudełka:) I te ze sklejki brzozowej i te po butach- w trakcie metamorfozy:)Zacznę od przemiany pudełek po butach:) 3 z nich "zagazowałam", 2 zrobiłam przecierki w stylu shabby chic. W piątek powędróją dla Fundacji Krok po Kroku:)




O poranku przed przemiana pudełka:)


W trakcie etapu malowania:)


Pierwszy etap zakończony.
Pudełka pomalowane.3 wieczka mają pokryte gazą:)


I po etapie decoupage:)


Tu jest i transfer,i podmalowania akrylami:)




Na rowerze:)





Ponad obłokami:)


Wiem, wiem za ciemne tło:)



A teraz z innej beczki.Pudełeczka z M-artprojekt ,moje zdobienie:)
Pierwsze z Dziewczynką-Ta Dziewczynka:)









Wydruk ,zdobienia M-artprojekt.


Następne pudełeczko jest mniejsze,
z bukietem kwiatów i jaskółkami:)









I ostatnie pudełko-skarbonka:)






Z góry dziękuję za opinie:)Moc pozdrowień.

Ps.
Zapraszam na 
Hand made dla Macieja 
-pasek boczny.
Moc wspaniałych dzieł. 
Wybierając je wspiera się tetapie mego Macieja.
Dziękuję. 

Anna Maria



































13 komentarzy:

  1. Normalnie produkcja pudełek! Pięknie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Tak się złożyło:)
      Anielice już fruną:)
      A co u Ciebie "na tapecie"?
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  2. Super Aniu, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne, ale najbardziej spodobała mi się ta z transferem:)
    Mam pytanie czy te fiolki sama malowałaś? są urocze:))
    Pozdrawiam Monika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Fiołki serwetkowe:)
      Transfery od "siostry decoupagowej" -na fb "Decoupage-moja przyjemność":)
      Moc pozdrowień!!!!!!!!!

      Usuń
  4. Piękne te pudełka i skrzyneczki, chyba Twoje Anioły Cię wspomagały:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję:)
    Ach Anioły notorycznie potrzebne!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  6. super. ładne, pomysłowe a do tego jeszcze eko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decoupage-recykling:)
      Dziękuję:)
      Pomysł z Inspirello:)
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje pudełka! Mój numer jeden to pudełko z samolotem, sama go namalowałaś?
    I dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam w GraArcie(sklep plastyczny we W-wiu-mają siedzibę na Piotra Skargi,są na fb)
      To chusteczka:)
      Ja też dziękuje za odwiedziny!
      Do "zobaczenia"!
      Twe Anioły cudne!

      Usuń
  8. Piękne pudełeczka ! Najbardziej zachwyciły mnie te w fioletach :-)

    OdpowiedzUsuń