Google+ Followershttp://mojmagicznydecoupage.blogspot.com/

wtorek, 12 listopada 2013

Ostatnie Twory me...


I ostatnio natchnęło mnie na Tabliczki.
Upolowałam cudną chusteczkę w graART...z różami i w połączeniu z chusteczkami powstały obrazki vintage...







A ta Tabliczka zawiśnie koło skrzynki jako klarowna wskazówka ,że Tu jest ten nr :)
Właściciele maja nadzieję otrzymywać dzięki tej  małej sugestii tylko swą korespondencję:)




A tu metamorfoza kawałka drewna...
Miast do pieca -na ścianę:)


Ta tabliczka dała mi do wiwatu...
Ale jak człek się natrudzi to doceni? :)



 I jeszcze pudełeczka:



Dla cioci w urodzinki:)


Łabędziowe jeszcze bez właściciela:)



I na finisz : chustecznik. Tak, uwielbiam chusteczkę Tą .Amen.


A Anielice pokażę w kolejnym poście bo 4 ostatnie w robocie:)
Nim "popękają" to potrwa...
Wśród nich Ta , z którą Candy me przyleci:)
A! będzie też post o magicznych-klimatycznych lampach:)

Moc pozdrowień!
Anna Maria
Ps. Już wkrótce, już niedługo wystąpi u nas: w pod-wrocłwskiej Czernicy zespół:


Widzieliście  w "Mam talent" w/w zespół? Jak chcecie na żywo zobaczyć przyjedźcie!
I przy okazji ciasto na wolne dni od razu możecie nabyć!
Po co piec jak tu wybierzecie sobie z tylu opcji te które lubicie:)






14 komentarzy:

  1. Twory Twe są rewelacyjne...skrzynka z łabędziem zaskakująca:)
    Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka wychodzą z pod Twoich rączek :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za dobre słowo!
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  3. Piękne tabliczki aż mi się nie chce cię opuszczać pozdrawiam cieplutko Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moc podziękowań za dobre słowo.
      To Mario wróć:)
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  4. Ależ płodna z Ciebie artystka!!! Bardzo podoba mi się motyw moich ulubionych róż vintage i wspaniale dobrałaś czarne przybrudzenia - pasują idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moc podziękowań.
      Róże ogromnie mi się spodobały :od pierwszego wejrzenia:)
      Anielice też "dostały" takie kiecki:)
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  5. Wspaniałe tabliczki, piękne motywy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne tabliczki i pudelko z labedziem - przepiekne i b.oryginalne, nigdzie takiego nie widzialam wiec na pewno szybko znajdziesz kupca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję:)
    Bo to druk na papierze ryżowym:)
    Tak ogromnie ta grafika mi się spodobała...
    Tak wiele można rzec nań patrząc...
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu Twój deco jest naprawdę inny i magiczny, ja uwielbiam tabliczkę, małego dzidziusia z mamą, chyba dlatego, że sama jestem nią jestem. A tabliczki są śliczne.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewelinko dziękuję!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń