sobota, 12 marca 2016

15-stego...

Witam!

Jak ten czas galopuje!
"Kurcgalopkiem" jak pisała wspaniała pani Joanna Chmielewska.
Już 15-go finał mego II wyzwania 




Ikona -podarek w wyzwaniu już w trakcie tworzenia...

Podzielę się z Wami ,że zeń wizerunek tak mnie ujął...
Wciąż ikony tworzę zeń...
Mamie podarowałam, przyjaciołom...
Niedawno usłyszałam przepiękne słowa w noworocznym kazaniu biskupa Rysia o twarzy Jezusa  Miłosiernego...
Ja się wzruszyłam słuchając do łez...


Dla mnie to właśnie ten obraz...
A podczas niedawnych rekolekcji u nas właśnie ten wizerunek towarzyszył wiernym, wyświetlany na ścianie świątyni...
Niezwykły wszak mamy czas Rok Miłosierdzia (od 8 XII 2015, i niech trwa!)



Do 14 III trwa pierwsze Candy u 

White Thread




Koniecznie skuście się na cukieraski, na odwiedziny na blogu!


Moc pozdrowień!
Anna Maria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz