czwartek, 22 stycznia 2015

Dzionek Dziadka...

Dzionek Dziadka...
Wczoraj z siostra byłyśmy u naszych dziadków.
Tych tu pochowanych...
Bo mamy 3 dziadków.
Jak to możliwe?
Tata mamy zmarł gdy miała chyba 11 lat...
Mama mamy wyszła za mąż ponownie.
Dziadka Macieja nie znam-odwiedzam go na cmentarzu tam gdzie mama się wychowała...
Mam z tym cmentarzem przykościelnym płomienne wspomnienie...
Futerko mi się zajęło od znicza.
:)
Dziadka Władysława od strony taty też nie poznałam.Zmarł nim ja przyszłam na świat...
Dziadka Władysława-męża drugiego babci znałyśmy z siostrą.Był naszym dziadkiem.

Moje dzieci mają obecnie dziadka Józefa.Mego tatę.
Dziś mija 7 lat od dnia gdy zmarł dziadek Bolesław...
Ogromnie mi brak taty męża...
Bardzo, bardzo nam pomagał...
Był u nas prawie co dnia...
Mam obraz teścia siedzącego z Anią na ramieniu-zasnęła a mnie nie było -pojechałam z Maciejem na zajęcia- i teść by Ani nie obudzić po prostu siedział.
Albo my wracamy a oni czekają na nas w oknie.Ania z noskiem na szybie...
Mam nawet taką fotografię...


Ależ mi sentymentalnie wyszło...

A chciałam pochwalić się nowym "popękanym" chustecznikiem:)
Surowy ze stajni
M-art projekt


Spękania Pentart delikatne.Wypełnione pastą i białą(na ciemnym, zielonym tle) i antycznym złotym-na tle jasnym...


Dół i wnętrze pomalowane lakiero-bejcą(orzech).



Moc pozdrowień!

ps. Jak macie dziadków, babcie pytajcie o ich dzieciństwo, życie-ja mogę sobie pogdybać o czym dziś bym z babcią, dziadkiem pogadała...Fakt wojenne czasy ciężkie...
Ludzie nie chcą tym ciężarem raczyć... 




12 komentarzy:

  1. ja niestety nie mam zadnych dziadko, ani moj malutki 5-miesieczny synek tez juz nie ma dziadkow, ale jeden z dziadkow przynajmniej zdazyl potrzymac go na reakch jak sie urodzil....
    chustecznik super, sliczne spekania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam babć ani dziadków. Dobrze, że chociaż moja córcia ma. Śliczny chustecznik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi pozostała tylko babcia, dziadków już nie mam:-( znałam tylko jednego dziadka, drugi zmarł jak miałam 2 lata. Pięknie poczytać Twoją historię Aniu. Pięknie słuchać dziadków jak opowiadają o swoim życiu. Chustecznik jedyny w swoim rodzaju i to klasyka w deco mi się u Ciebie Aniu najbardziej podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny chustecznik. A dziadkowie... mój tato odszedł w marcu, mój teść będzie już niedługo 6 lat... Moje dziewczynki miały choć tyle szczęścia, że trafiły na cudownych dziadków, takich z sercem, oddaniem, z entuzjazmem. Szalały za nimi i nawet teraz, choć rok minie ciągle mówią o chwilach z dziadkiem, jakby tu był... Ech trudny to czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam to szczęście, że znałam obu dziadków (jeden odszedł kila lat temu). Mam dwie babcie i jednego dziadka. Wszyscy już mają prawnuki. Spękania wyszły ślicznie. Cały chustecznik pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziadkowie to wspaniała "istytucja" są niezastąpieni ja swoich pamietam i bardzo miło wspominam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dziadka znałam jednego, babcie też i mam nadzieję ,że moja córeczka długo będzie mogła cieszyć się swoimi :) za to znałam swoje 2 prababcie i pradziadka :)
    Spękania świetne!!! Fajnia ta biała pasta!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chustecznik świetny...fajnie wygląda ta pasta biała..tak go rozjaśnia...:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo wzruszające to , co napisałaś , akurat mam teraz przed sobą taki wspominkowy czas .... sam przyszedł , wspominać dziadków i mamę więc rozczuliły mnie Twoje słowa o dziadku .... piękne
    Śliczne kolory i motyw - baśniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wzruszający post. Warto doceniać i rozmawiać z bliskimi osobami, bo niestety czasem bardzo szybko odchodzą. Dobrze że zostają w naszych wspomnieniach... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za ten post. Sama pominęłam poniekąd dni świętowania, a propozycję kupienia w cukierni sernika w kształcie serca na Dzień babci czy dziadka - skomentowałam: "Dziękuję, nie żyją".
    Piękne są Twoje prace i bardzo wciągające posty. Pozdrawiam z serca Małopolski.

    OdpowiedzUsuń