poniedziałek, 26 maja 2014

Hej!!!!!!!!!!!

Hej,hej!

Za mną zabiegany tydzień.
Ale ile się dzieje:)

Dziękuję ogromniaście za wszystkie dobre słowa!
Serdecznie pozdrawiam   bratnie dusze "Lubiące" Mój Magiczny Decoupage
oraz persony odwiedzające niniejszy blog.
Dziękuję ,że jesteście!

Jeśli mogłabym pomóc , poradzić, podzielić się wiedzą odnośnie decoupage piszcie:
annamaniak@tlen.pl
O! Dostałam pytanie odnośnie tej tabliczki:



Znalazłam w necie grafikę.Tylko do transferu pamiętajcie coby lustrzane odbicie uczynić!
Jak chcecie napiszcie podzielę się gotowcem:)
Może od razu Was "odwiedzę" :)

Tę grafikę też znalazłam niedawno.
I nic więcej nie chciałam dodać...
Grafika+ cieniowanie+pstrykania:)
O!


Guziczki upolowałam u Lulla Decor (fb)


W tonacji czerni i bieli, i nową trzcionką tabliczki ...tylko...




A tu chustecznik z bratkami.Chusteczka upolowana w graArcie, a i pasta nowa błękitna(!)też z graArtu.
Ta pasta i inna ,nowa brzoskwiniowa cudnie mienią się tęczowo!


Tu me próby...



A tu tekst upolowany w sklepie inspirello.

A ostatnio dla pięknej królewny(ależ cudna fotografia) zrobiłam skrzyneczkę.
Jako,ze fotografia z barwą turkusową...skrzyneczkę także  tą barwą "cieniowałam"




Moc pozdrowień!!!!!!!

Anna Maria






8 komentarzy:

  1. Dziękuję Edytko! Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwijasz się nam Kochana, tylko zastanawiam się kiedy Ty na to znajdujesz jeszcze czas?!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ty zdolna Damo ją podziwiam ileż Ty cudności tworzysz.Ach!Dziękuję.Decoupage tyle mi daje...Moc pozdrowień!

      Usuń
  3. Śliczności :) Tablice sa super :) uwielbiam cytat ,, tylko nudne kobiety mają nieskazitelny czysty dom ''. Zawsze tak mowię mamie kiedy mówi mi o swoim marzeniu, Że chciałaby mieć idealnie czysta kuchnię. Niestety albo i stety w domu gdzie dużo sie gotuje, maluje itp tak się nie da :DPozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Dziękuję!
      Basiu dzięki Twym zdjęciom oczami wyobraźni wciąż widzę Twego psiaka w sianku-dumam jak ono musi cudnie pachnieć, ach!
      Masz rację nie raz się nie da i juz :)
      PA!

      Usuń
  4. Świetne są te tabliczki, z ciekawym tekstem - przydałyby się takie u mnie w domu :) lubię bielenia i cieszę się że wpadłas do mnie na Candy, bo dzięki temu mogę poznac kolejnego bloga z duszą i pięknymi pracami :) pozdrawiam, eda

    OdpowiedzUsuń