sobota, 3 sierpnia 2013

Decoupage dla "Krok po Kroku"


Pisałam w  poście   o możliwości wsparcia Fundacji  Krok po Kroku.
Niezmiernie mi miło donieść o pierwszych decoupagowych podarunkach dla Fundacji.
Odezwała się "siostra" decoupagowa z grupy na facebooku z propozycją wysłania zawieszek.
Podawałam adres fundacji.I tu powtórzę:


Fundacja Krok po Kroku
Pl. Zamkowy 24a/17
55-200 Oława
Z dopiskiem "Decoupage dla Krok po Kroku"
-jeśli inna dziedzina Rękodzieła proszę ująć nazwę owej:)

W piątek w siedzibie Fundacji podopieczni Krok po Kroku ozdabiali pierwsze weki:)
Zdjęcia autorstwa  Piotra(mojego rówieśnika),który wspaniale ozdobił słoik  Fotografie Piotr robił  aparatem w telefonie:)



Domowe przetwory z decoupage z różyczkami,biedronkami:)

Ponad to do Fundacji powędrowało


Mam nadzieję ,że to na dobry początek:)Dżemy autorstwa męża mamy,me zdobienie decoupge,Aniołki z masy solnej, zakładki, świecznik drewniany, świecznik-kieliszek autorstwa mej pociechy,butelki (z tulipanami też na gazie decoupage), pudełko decoupage na gazie:)

W przyszły piątek kolejne zajęcia. 5 pudełek po butach w trakcie metamorfozy.3 będą zagazowane.2 z efektem postarzenia(shabby chic).Zdążyłam dziś pomalować i nałożyć gazę...
Pochwalę się wkrótce:)

Moc pozdrowień!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz