niedziela, 28 lipca 2013

Decoupage na gazie


Witam! !!

Swoistym deco-recyklingiem jest zdobienie opakowań np. słoików po kawie, puszek, pudełek po butach. Ja chciałam pokazać dziś mój zbiór pudełek ,które dostały drugie życiePierwotnie skrywały w swych wnętrzach obuwie teraz me skarby decoupagowe...


















Jak to się robi dowiedziałam się z Inspirello:

Efekt był tak zadowalający, że nie poprzestałam na jednym pudełku. 







„Zagazowałam” szkatułkę sosnową a także metalowe pudełko po czekoladkach.



 Podziwiałam też  pracę decoupagowej „siostry”, która ozdobiła tą metoda  skrzyneczkę na wino. Efekt wygląda jak obraz na płótnie. Autorka poniższej pracy prowadzi blog Róże , fiołki i aniołki. 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=308429682591728&set=a.308429615925068.56041.100002740972945&type=3&theater

http://rozefiolkiianiolki.blogspot.com/

Niezmiernie mi miło,gdy po swej gościnie podzielicie się ze mną swoją opinią.Moc podziękowań zań.

Zapraszam na Hand made dla Macieja.
Pasek boczny.
Moc wspaniałości na efektowny podarek, a całość wspiera jego syna w terapii poprzez Fundację Dzieciom Zdążyć z Pomocą.


Moc pozdrowień!

8 komentarzy:

  1. super ustroiłaś, dając im nowe "życie"! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się ,że się podoba:)Moc pozdrowień!

      Usuń
  2. Pięknie i dziękuję, że wspomniałaś o mojej skrzynce na wino :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement.
      Madziu nie ma za co!
      Przecież pamiętasz mój podziw,pytania co to za cudo:)
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  3. Też będe musiała spróbować z tą gazą! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam:)Ponoć na płótnie, na bandażu można decoupage robić-jeszcze nie testowałam:)
    Dziękuje za odwiedziny, za komentarz:)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no i Ty mi mówisz, że ja taka zapracowana? Jak będziesz wciąż coś podrzucać to w ogóle nie wyjdę na światło dzienne:)Ale pomysł ekstra, muszę go spróbować ha ha ha . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. :)
    Przetestowany sposób:)
    Polecam"nogami i ręcami":)
    W pt.będę od prezes Krok po Kroku miec dostawę pudełek po butach będę znów "gazowac":)
    PA!

    OdpowiedzUsuń