piątek, 18 lipca 2014

:)


" W sosnowym gaju ptaszki spiewają..."

Brałam udział w Candy Sosnowego Gaiku...i?
Udało mi się wygraćć!
Dopiero dziś po powrocie ze szpitala zobaczyłam te cuda.
Relację telefoniczną zachwyconej córci już znałam:)


Polecam blog
Sosnowy gaik


Wisior się córci podobał najbardziej...
Piękny!


A jakie barwne wykończenie!


Cudne kolczyki!


Serwetki...tego nigdy dość...jak i...


...guziczków(cudowne!)...


...i tasiemek...w kropeczki!


Guziczkami już w myślach ozdabiam prace:)


I list:)
Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję!!!!!!!!!

Chcę jeszcze dziś pokazać Wam dzieła mej zdolnej koleżanki Moniki,
autorki bloga:


Jeszcze "wolne" jak się podobają bukujcie-piszcie :)


Poduszeczki-Igielniki:)












Moc pozrowień
Anna Maria

Ps. Nie omieszkam dodać ,że jestem fAnką dzieł Moniki, córcia także cp potwierdza domowa familia przytulanek by Monika:)I owa familia wciąż rośnie!


































7 komentarzy:

  1. Prawdziwa szczesciara z Ciebie Aniu! Gratuluje z całego serca! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że zawartość przesyłki się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne rzeczy wygrałaś:) koleżanka ma talent, poduszeczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej :):) Koleżanka tez cudności robi :):)!! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne. Gratuluję wygranej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wygranej a dla Ciebie zdrowia

    OdpowiedzUsuń