sobota, 2 sierpnia 2014

D jak Drewno...



Od kiedy tra ma przygoda z decoupage patrzę na świat przez pryzmatDecu...Wchodzę do sklepu...I co by tu można ozdobić?! Niedawno tak potraktowałam deski..Deska może i zawisnąć na ścianie, i można po prostu postawić...Ba nawet nie tylko równe deski a skosy ....Tak mi się spodobało ,że wciąż buszuję i szukam odpowiednich....Z jednej strony bejcowanych-bejca wydobywa piękno-strukturę drewna na drugiej napis:) Transfer...Jak ostatnio musiałam w głos narzekać ,że nie ten rozpuszczalnik...Mój Ukochany Mężuś pojechał i przywiózł kilka...I jak RADOŚĆ! Jest ten efekt! Transfer wyraźny! Pochwalę się:









Wcześniej popełniona deska kocia:)
(W robocie psie drewna kawałki-ścięte :)Jak skończę nie omieszkam się pochwalić:) Miło było mi jak Pierworodny zachwycał się:)


Kilka innych prac ostatnich:)

Deseczki dla psich miłośników:)



Dla miłośników Dalmatyńczyków :)


No i wersja po angielsku:)
Grafika moja...


I dla siostry:)


Ten transfer wyraźny tez juz na rozpuszczalnik ten upolowany:)
Tyle,że śmierdzi...
Dobrze ,że aura pozwala podziałać na dworze:)


Aniołkowo&sercowo jeszcze...


Ten tekst na serduszkach.Tak wyszedł:


Inna trzcionka:)


Z tym samym napisem deseczka z grafiką na papierze ryżowym:)



I z nowych chusteczników-otwieranych jak skrzyneczka.
Lawendowy, dół bejca palisander:)



Ogromnie podoba mi się efekt,gdy bejca wydobywa strukturę drewna...
Jego piękno po prostu...


I taką dostałam oryginalną skrzyneczkę...
Szkoda że fotografii przed nie zrobiłam...
Zeszlifowałam ją dokładnie,pokryłam lakierobejca w ulubionej barwie:)
Wstążki ...i już...
Mniej znaczy więcej...



Bardzo podoba mi się to zamknięcie...


Jeszcze na do widzenia zabiorę Was na wrocławski Rynek...
Jest cudny po prostu...
Ma tyle magicznych zakątków...
Niedawno odkryłam ów:




Jakkbyscie go szukali-od strony fonntanny wejdziecie i od strony Pręgierza...





TVN też chyba spodobało się tu...W ten weckend nadawali z Rynku:


Moc pozdrowień!
Anna Maria
ps. 
Ponawiam zaproszenie na Candy Rocznicowe.
Niezwykle mi miło,
ba ArcyMiło ,że tyle person już się zgłosiło.






5 komentarzy:

  1. Moim zdaniem na drewnie najlepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prace piękne, wszystkie bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Deseczki fantastyczne!, chustecznik świetny pomysł, tabliczki podobaja mi sie, a Wrocławski rynek magiczny! Pozdrawiam Aniu! Deski na prawdę mi sie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepadałaś...:) to dobrze, że można wolny czas wypełnić przyjemnościami:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace! Drewno ma niesamowity urok, pięknie go wydobyłaś!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń