poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Rocznicowe Candy Mój Decoupage Finał!



Rocznicowe Candy Mój Decoupage Finał!



Niezmiernie mi miło, że tak licznie wzięłyście udział   Drogie Panie w mym Candy. Bardzo dziękuję.
Lista uczestniczek:

DecoEvi
Kasiulka
Skrzydła wyobraźni
Marille
Zainspirowana





Nie poczyniłam tego celowo-jednak nie przedstawiałam fotografii nagród-i może ten pierwiastek tajemnicy był także kuszący. Mam nadzieję ,że Was nie rozczaruje!

Oto me Cukierasy.
Coś surowego. Do ozdobienia.


Wybrałam Twory z M-art projekt. To tworzone z polskich surowców, polskie surowe cudności. Mam to szczęście mieszkać niedaleko firmy. Już wielokrotnie przekonałam się o ogromnej kreatywności, energii ,pasji M-art. Projekt.

Pudełeczko drewniane.
Może stanowić przystań dla skarbów .Idealnie weń mieści się płyta cd w opakowaniu.
Także z M-art  projekt rzesza dekorów. Tego nigdy dość!



Coś mojego.


Tabliczka:manifest...



&
Serduszka.



Ja wykorzystuję je jako podkładki.


Mam nadzieję, że trafię w sedno z prezentem…

Pędzel .
Z mej ulubionej stajni: graArt.

Pędzli nigdy dość...

I oczywiście różana serwetka:)


Ja przez tygodnie trwania Candy wędrowałam za Wami w wasze blogowe progi, podziwiałam Wasze dzieła.Tyle "dyscyplin" uprawiacie z sukcesami wplatając w swe Twory serce i talent...
 Byłam w miejscach mi znanych, a także a jakże tam gdzie nigdy dotąd nie gościłam!
Jakże jesteście zdolne! Łał!  Jakże inspirujące są takie eskapady! Dzięki Wam zawędrowałam dalej-tam gdzie Wy zaglądacie…Niekończąca się podróż!
Dziękuję Wam za tę BlogoDrogę.

Nagrodę główną otrzymuje.
I tu werble....



"Zapisuję się do zabawy a banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
Uwielbiam róże, pozdrawiam cieplutko:))"

Nagroda dodatkowa ...

wędruje do...





"Gratuluję i się zapisuję :)
Zapraszam http://decupogodzinach.blogspot.com/"

GRATULACJE!!!

Proszę o kontakt : annamaniak@tlen.pl

Moc pozdrowień!

Anna Maria


12 komentarzy:

  1. ooo niestety mi się nie powiodło, ale bardzo dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję wylosowanym pięknych prezentów.
    Dziękuję i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźniłam się na candy, ale gratuluję i trochę zazdroszczę zwycięzcom! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za zabawę.. Zwycięzcą gratuluję ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do wiary, że to ja:) jakże bardzo się cieszę. Marzyła mi się taka tabliczka, pozostałe nagrody takie cudne...Jestem uszczęśliwiona:)
    Dziękuję za ten los:) i dziękuję za gratulacje😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ( nagrody cudowne ) i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagrody przygotowałaś cudne .Gratulacje a Tobie przesyłam pozdrawienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wylosowanym !!! Tylko pozazdrościć takich świetnych nagród...
    Dziękuję pięknie za fajną zabawę :)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki serdeczne za zabawę. Gratuluję zwycięzcom. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń