środa, 17 lutego 2016

Wiosnę czuję!


Witajcie!!!

Śnieg się stopił
Deszczyk kropi
Wszak zima w kalendarzu .
Jednak nie zawaham się 
Ni razu
i skanduję:

Wiosnę czuję!!!!


Naprawdę, wczoraj widziałam ptaki lecące kluczami...
Ponoć w mediach mówiono ,że i boćki już wracają!

Dla chętnych (może Wy podzielacie me odczucia?)

Zaproszenie na:



Na fotografii w tle ma Mała Ojczyzna:)

Widoczek o poranku.

Zasady:

1.   Wyraź chęć uczestnictwa w mym Candy w komentarzu.

2.Candy dla person aktywnie blogujących.

3. Podarek wysyłam na terenie Polski

4.Proszę umieścić do 21 III 2016 r.
 powyższy banerek -podlinkowany-na pasku bocznym bloga.

5. Jeśli zostaniesz mym obserwatorem, polubisz MD na Fb 
będzie mi arcymiło!

ps.

Nagroda?!
Cukieras ode mnie
Decha ma z napisami:)
Na fot. przykładowa decha:)
Nagroda w tym stylu.
Czerń i biel .



Jeszcze na deser dla Was
wspaniały
o. Adam





17 komentarzy:

  1. Hahaha... pierwszy nigdy nie wygrywa,ale co mi tam :) zgłaszam się ;) obserwuję już od jakiegoś czasu :) bo mam Twój blog na liście blogów na które zaglądam i czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak wiosna ja też czuję i klucze ptaków obserwuję hihi:-)Do kolejki w candy i ja stanę, banerek wisi na blogu:http://agula-haft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie czuję wiosny, ale ko wie... Banerek na blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. też poczułam w wekeend wiosnę:)
    ustawię się w kolejce:)buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu przepraszam ale skasowałam dziś Twój komentarz nie wiem jak to się stało:(przepraaszam

      Usuń
    2. Nic się nie stało!
      Moc pozdrowień!!!!

      Usuń
  5. Hm, jedyne co na razie czuję to wiosenne przesilenie ;) Ale widać, że dzień coraz dłuższy! Pozdrawiam cieplutko, banerek zamieściłam na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy tworzysz! Z przyjemnością dołączam do zabawy. Banerek już na www.niezchin.blogspot.com. Na fb lubię jako Nie z Chin. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpisanie się na candy u Ciebie kochana to czysta przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne rzeczy tworzysz. Aniu z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje candy. Cudna deseczka do wygrania. Pozdrawiam cieplutko, a na jutro przesyłam dużo słoneczka dla Ciebie. Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy robisz, a te dechy - coś pięknego. I ja się zapisuję. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam! Przyłączam się do zabawy. Prześliczne dechy. Twój banerek już u mnie jest: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam też już wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarno-biała decha to jest to! Zapisuje się i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też staję po taką fajną dechę :) Ale by było miło, gdyby do mnie trafiła...
    Dzięki za zorganizowanie fajnej zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że już od dłuższego czasu obserwuję Twój blog jako Marille :)

      Usuń
  13. Troszkę późno ale za to z wielką przyjemnością:)) przyłączam się:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń