sobota, 24 sierpnia 2013

"Krok po kroku sięgnijmy obłoków..."



„Krok po Kroku sięgnijmy obłoków…”

To hasło towarzyszyło konferencji listopadowej Fundacji Krok po Kroku w jakiej miałam przyjemność uczestniczyć. W tym roku też się wybieram! Kolejna edycja zapowiada się niezmiernie ciekawie! Wyniosłam moc informacji! Prelegenci wspaniali!
Panią prezes Fundacji Dorotę Gudaniec- najpierw usłyszałam-po informacji w gazecie i zajęciach z psami u nas w gminie dzwoniła –szukając prowadzącego-by w Fundacji także dogoterapia się odbywała  .I mam nadzieję, że pomogłam...
Potem pani Dorota była tak miła i przyjechała na spotkanie rodziców dziatwy niepełnosprawnej- opowiadać o Fundacji i nie tylko...
Miałam przyjemność być kilka razy w Fundacji prowadzić zajęcia –i z masą solną w roli głównej , i decoupage. Ostatnio zdobiliśmy weki na Festyn fundacji(15 września przed siedzibą Krok po Kroku).
Mam nadzieję, że rychło uda się zrealizować plany Krok po Kroku i w enklawie znajdzie swój dom wielu podopiecznych-by godnie ,żyć-i jednocześnie być pod fachową opieką.
Fundacja działa na rzecz dzieci, osób niepełnosprawnych. Wciąż tam „się dzieje”. W Wakacje podopieczni byli np. na wycieczce w zoo wrocławskim, pływali statkiem po Odrze.
W Fundacji odbywają się różnorodne zajęcia terapeutyczne, spotkania ze specjalistami.
Co dnia w świetlicy spotykają się-po prostu-mają Tu swe miejsce gdzie mogą przyjść-wybyć z domostwa.
Strona Fundacji Krok po Kroku:

 https://www.facebook.com/FundacjaKROKPOKROKU?fref=ts


I dla Fundacji mam przyjemność tworzyć ostatnio prace. Dochód z nich wesprze działalność Fundacji. W poprzednich postach prezentowałam pudełka, teraz kolejne i nie tylko.

Decoupage dla "Krok po Kroku"
Pudełka


Dostałam pod pani Kasi pudełka po herbatkach. Tak prezentują się po zmianie:



 Kolejne pudełka dostałam od pani Ani.I tak prezentują się po zmianie:)






                                I kolejne pudełeczko z zasobów domowych:)Zgadnijcie po czym:)
                                                Niech żyje Decou-recyklong!






                              Zapraszam do przyłączenia się do wsparcia Fundacji Krok po Kroku!
Można swe dzieło decou wysłać bezpośrednio do Fundacji-lub przywieźć do siedziby Krok po Kroku w Oławie.

Moc pozdrowień!

2 komentarze:

  1. Piękne pudełeczka .Super wykonanie :)
    Pozdrawiam Jo-aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)W niedzielę mam nadzieję-znalazły nowych właściciele-którzy tym samym wsparli Fundację.
      Moc pozdrowień!

      Usuń