niedziela, 19 stycznia 2014

Różany motyw...

 
 
Motyw rózany wiedzie prym w mych ostatnich pracach...
Pokochałam go i już:)
 
 
Tak wdzięcznie zdobi np. skrzyneczkę na wino.Ta w lutym bedzie podarkiem dla nowożeńców!



Motyw różany połączyłam z napisami i ogromnie podoba mi się kompozycja bieli tła zasówki z barwą bejcowanego pudełka...

 
Kolejna skrzyneczka na wino.
 




Róże zagościły w wewnątrz skrzyneczki...




Chustecznik vel "smarkacz" :)


 
A tu dla odmiany Całuśna Taca
 
 
I obrazek:)
 
 

Moc pozdrowień!
Anna Maria

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajne prace :) Co to za motyw ten różany? Cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Dziękuję!
      Pokochałam ten motyw od pierwszego wejrzenia.
      Polowałam w graArcie.Teraz spotkałam i to 2 warianty

      http://www.serwetki.xip.pl/displayimage.php?album=139&pid=15866#top_display_media

      Moc pozdrowień!

      Usuń
  2. Bardzo lubie te motyw róż,ktory w połączeniu z bejca pieknie sie komponuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      i ta kopozycja właśnie ogronie sie podoba:)
      A mi lakierobejcę upolował mężuś wspaniały.
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  3. Mój ulubiony motyw, Piękne prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Ja po prostu nie mogę zeń sie rozstać...
      Dziekuję.
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  4. wlaśnie zauważyłam Aniu że lubisz te róże ....są piękne ,zresztą jak wszystko co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Motywy są ogromnie wdzieczne, w "przekazie" , "mowie"-uniwersalne,a ten po prostu przecudny:)
      Dziękuję.
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  5. No jakby mogło być inaczej...róże to motyw cudny i taki retro:)
    Piękne prace:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten motyw i wszelkie prace z jego wykorzystaniem, a Twoje są piękne i urocze!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne są te różyczki, u mnie jeszcze leżą i czekają na swój dzień:) a Tobie prace wyszły piękne, jasne tło i bejca, nic tylko podziwiać!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! Bardzo spodobała mi się skrzyneczka na wino, te róże są przepiękne, zawsze kojarzą mi się ze ślubnym klimatem, pięknie je wykorzystałaś, pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń