piątek, 24 stycznia 2014

M jak metamorfoza,M jak M-art projekt...

 
 
Ostatnio u mnie na topie:
 
 
Przelewałam zawortość do słoika i coby w niepamieci nie przepadła ta cudna substancja uwieczniłam.
Może i Wam się przyda?
Efekty na mych ostatnich pracach.
Wspaniale wydobywa strukturę drewna,piękno drewna...
 
A oto cuda z M-art projekt

 
Na końcu zaprezentuję metamorfozę skarbonki
(na fotografii po prawej stronie)




 
I oto skarbonka.
Mam nadzieję,że Emilii sie spodoba...




 
Moc pozdrowień!
Anna Maria

10 komentarzy:

  1. Aniu, czy ona jest na bazie wody?? efekt fajny trzeba wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem:)
      Puszka już wyrzucona :(
      Czekam na efekty:)
      PA!

      Usuń
  2. Aniu ślicznie tu u Ciebie ,
    dziękuję Tobie za kolejny wspaniały link ,
    juz tam byłam zajrzeć :)))
    pozdrawia serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo z M-artprojekt jest u mnie na fb :)
    Polecam:)
    Dziekuję.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wosk, Ty drewnochron ha ha ha ...a jaki efekt...
    Brawo:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę "wosku skosztować" :)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  6. super skarbonka, podoba mi się kolor :)

    OdpowiedzUsuń