środa, 15 stycznia 2014

5 minut...

tyle trwa (około) rejestracja potencjalnego Dawcy Komórek Macierzystych...
5minut a może ocalić Życie...



Spotkałam sie ze stwierdzeniem "ponownych narodzin".
Drugie życie po ...
Ja mogę jedynie spekulowac co może czuć osoba ,która usłyszy diagnozę-białaczka...
Jak świat wali sie w gruzy...
Strach...
Ja bym od razu martwiła sie o dzieci, o męża...
Chciałabym pewnie uporzadkować wszystko nim odeszłabym
...
I tu człek się żegna ze światem, życiem...
I nadzieja...
...że znajdzie się dawca...
...ów Bliźniak...który może życie uratować...

Ja nie wahałam się.
Jestem zarejestrowana jako potencjalny Dawca.

Już wkrótce 29 stycznia 2014r. (Środa) od 8"do 16" bedzie można sie zarejestrować w Gminnej Bibliotece Publicznej w Czerncy.



Można się zarejestrować też tak:

http://www.youtube.com/watch?v=kmn5Nvd-LjQ&feature=youtu.be

-skontaktować z Fundacją  DKMS Polska(Baza Dawców Komórek Macierzystych)

https://www.facebook.com/ceBook#!/fundacja.dkms.polska?fref=ts

Można zorganizowac u siebie Akcję Rejestracji.

U nas jest to już II taka Akcja.
Bo może ktoś w Polsce, na świecie czeka, ma nadzieję na drugie życie...

Moc podziekowań Aniu dla Ciebie ...

Moc podziekowań dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Czerncy ,za możliwość przeprowadzenia Akcji w jej siedzibie.

Anna Maria

2 komentarze:

  1. Witaj Aniu, możesz mi przybliżyć o Handmate dla Macieja. Proszę o szczegóły na e maila: 1960monika@gmail.com Będę bardzo wdzięczna
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Oczywiście!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń