sobota, 26 maja 2018

CandyNa5Lat

Dzień Dobry


Zapraszam już na wstępnie na Candy na 5 roczek mój w BlogoSferze...
Nie wierzę...
To już 5 lat!!!





Słowo ma moc.
To dobre potrafi uskrzydlić,zmotywować,dać nadzieję...zmienić życie😍😍😍
Takich słów Wam i sobie życzę😍😍😍
Pisałam o pogonieniu lenia.W ub.poście pokazywałam skrzynkę i dachy.
Dodam,że to nie byle jakie dechy...Lata temu własnoręcznie zrobił je tata Iwonki .Gro stanowi boazerię A te -przez lata były na strychu ...Pięknie wysuszone😍 Raz jeszcze dziękuję  ...
Pochwalę się jak je ozdobiłam😍




Wspominałam o Candy.
Zapraszam:


Candy trwa do 17.07.2018r.kiedy to temuż blogowi styknie latek pięć🎂.
Kiedy ten czas przegalopował???
Wow🤔

Zasady dwie:zabrać bazarek na pasek boczny bloga swego  oraz potwierdzić udział w komentarzu.
Ach!
Nagrody:
Decha ma,zakładka,kartki świąteczne,serwetki, laserowo wycinane ozdoby że sklejki od  Spółdzielni Manumanii :
moc przydasi😍




Z banera do transferu wydruk 


Tak mój ostatni obrazek Matki Bożej z dzieciątkiem Jezus wyszedł. ..
Ma ulubiona grafika z Internetu.. 
Łącze jeszcze inne wydruki do transferu ...





Moc pozdrowień. 
Anna Maria

Ps.Wysyłka nagrody na terenie Polski😍

15 czerwca 2018r.

Szykuję cukierki na CandyNa5Lat
Oto one😍





😍

Ps.Kolejne Cukierasy do pudełka:




Pędzel GraArt i serwetka:)

Moc pozdrowień. 
AnnaMaria





14 komentarzy:

  1. Porwałam banerek i z przyjemnością się zapisuję :)
    Z okazji takiej pięknej rocznicy życzę wielu pięknych prac i aby CIę wena nie opuszczała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo dziękuję😍Serdecznie pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział :) Banerek zabieram :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluj 5 lat blogowania i ustawiam się w kolejce po takie cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień Dobry.
      Dziękuje ogromie.
      Cieszę się ,że Pani dołączyła do zabawy:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dzień Dobry.
      Dziękuje ogromie.
      Cieszę się ,że Pani dołączyła do zabawy:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  5. Gratuluję tych 5 latek i życzę nastepnych latek z nami :)
    cudowności przyszykowałaś na te 5 lat !
    zglaszam się i ja ;)
    Obrazek Matki Bożej śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje, mój blog tez w lutym skończył 5 lat :) chętnie przystąpię do candy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacja.Brawo !5 lat blogowania to nie lada Wyczyn!Moc pozdrowień.

      Usuń
  7. Ustawiam się w kolejce po Twoje slodkosci!
    Piękne nagrody przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń