piątek, 25 września 2015

Po nocy...


Witajcie!!! 

W domciu błoga cisza nocna więc wykorzystam czas gdy sen mi uciekł i pochwalę się cóż ostatnio działałam...

Tu podkładki przed i po...
Surowe by Drewniana Dolina.
Nie tanie jednak urzekające etui(to chyba jakaś drewnopodobna materia), same podkładki sklejka.
Walor podkładki weń nie będą się kurzyć.
Koleżanka prosiła o motyw róż więc me ukochane róże tu królują... 
Na zasadzie "Machniom " koleżanka stworzy mi dzieło rąk swych...
Na pewno się pochwalę...




I kuferek... 
Też z Drewnianej Doliny na medykamenty... 
Całość pokryta lakierobejcą jasną krzyżyk farba akrylowa,napis transfer na lakier... 



I jeszcze kilka kadrów z cotygodniowe spotkań w naszej wspaniałej bibliotece...
Oczywiście przy rozmowie,kawie,herbacie ( notorycznie, zabawne "Bym pędzel do kawy włożyła ")




Przepyszne ciasto Agnieszki... 



Tu dzieło Małgorzaty... 






Oj, co czwartek tyle się dzieje...Kaskada gadulca wielowątkowego, potop dzieł... 

A na finisz coś nie z grządki decu, jednak dzieło łapek mych...
Dałam 2 życie...




I mam torbę ;)
Mąż kochany :
-I ty z tą torbą będziesz chodzić? 
No Ba;)
Dumna jak paw. 

Moc pozdrowień. 
Anna Maria 






10 komentarzy:

  1. Podkładki i etui mnie urzekły. Pozostałe prace również, a z torbą też bym dumnie kroczyła:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jakie fajne rzeczy, super torba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Apteczka jest świetna a na podkładkach jeden z ulubionych motywów róż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Komentarz Przystojniaka dziś odnośnie torby
    -O jaka fajna torba:)

    Dziękuję dziewczyny za bezcenne dobre słowo.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudowności:) Uwielbiam te róże. Na wszystkim pięknie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mnie zauroczyły podkładki, pewnie dlatego, że mam słabość do takich różanych motywów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności! ale z tego wszystkiego to ja najchętniej ten placek, bo upiec placek, to dla mnie wiedza bardzo tajemna:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Same śliczności! Różane podkładki cudne, fajny pomysł na apteczkę i bardzo ciekawa torba :) A spotkań zazdroszczę...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń