czwartek, 6 sierpnia 2015

Wakacyjne decu...


Hej!!!!

Jak wakacje???

U mnie już po wagarowaniu wakacyjnym.
Z kopyta po powrocie ruszyłam.
Spotkałam się z niesamowitymi paniami z terenu naszej gminy by decoupage uskuteczniać :)
Powstały wspaniałe chlebaczki.
Oj działo się niemało...
Moc się 
szlifowało
malowało
podsuszało
szlifowało
prasowało
naklejało
szlifowało
lakierowało
podziwiało
dzieło rąk własnych:
chlebaczek shabby chic zdobione serwetkami DUNI
(moc podziękowań za serwetki!!!)
Moc podziękowań dla organizatorów!
Moc podziękowań dla wspaniałych uczestniczek!

Zobaczcie chlebaczki! Każdy cudny!
Surowe oczywiście by M -art projekt(pasek boczny).



I jeszcze ostatnio powstało takie oto pudełeczko...


...z cytatem wewnątrz...


Nietuzinkowe...
Wieczko pokryte jest gazą.
Witać na poniżeszej fotografii  w prawym dolnym rogu...


Już od dawna chciałam tą serwetkę wykorzystać i...udało się !


I jeszcze karteczki...


Jak ja się stęskniłam za blogosferą :)
Tyle się u Was dzieje!
Serdecznie Was pozdrawiam!

ps. Znalazłam ostatnio kapitalny blog na fb...
Znacie to ,że czytacie, czytacie i nie możecie przestać?
A po żal ,że to już koniec...
No i niezwykle motywujący.
Polecam dla dziewczyn, chłopaków którzy chcieliby pójść odnośnie profesji 
w ślady Olgi -Autorki bloga .

„Życie stewardessy”

Dla mnie była to niezwykła podniebna eskapada,ujawniająca blaski i  cienie tegoż zawodu...
Tu kliknijcie:

ps.2

Jest!
Jest!

Tu zwycięska praca mego wyzwania.

Piękna!


Alicjo czekam na dane do wysyłki podarków!!!


Moc pozdrowień!
Anna Maria

5 komentarzy:

  1. Dziękuję. Serdecznie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne chlebaczki i skrzyneczka:)
    Uwielbiam takie spersonalizowane tylko dla kogoś...Wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Już oczyma wyobraźni widzę jak tata, mama weń zawrą maleńkie ,pierwsze skarpetki Kornelii, tasiemkę z raczki ze szpitala, pukiel włosów po pierwszym strzyżeniu...
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  3. Śliczna skrzyneczka:) i dla Kornelki:) ech moja Kornelka ma juz rok i dwa miesiące i jeszcze sie nie doczekała skrzyneczki na skarby. Mam nadzieję, że zimą uda mi się nadrobić decu prace.Na razie niestety nie moge nic poczynic w tym temacie, więc tymbardziej po podziwia m Twoją twórczość:)
    Bardzo dziękuję za rewizyte u mnie i miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń