wtorek, 11 sierpnia 2015

W roli głównej Farba do Tablic :)

Witajcie!!!


Podziwiałam już nie raz i w BologoSferze i w realu tablice wykonane własnoręcznie,czy to deseczki wiszące w kuchni , czy w jakiś kształtach , czy klasyczne prostokąty....
Farba do tablic już dawno czekała...
No i teraz jak na ironię gdy tak upalnie ja na przekór cosik działam :)
No i zdziałałam dwie tablice.
Jedna klasyczną(czytaj prostokąt) druga to decha...
Dechy me kochane:)

Przed...


Po...




Wykorzystujemy już tablice praktycznie:)

Przystojniak w edukacji( Tabliczka Mnożenia na tapecie)... córcia...
sami zerknijcie...






Samej aż palce świerzbiały mnie by po prostu popisać sobie kreda po tablicy:)
Można ponoć barwić ową farbę...Mi jednak wariant klasyczny bardzo odpowiada :)

Jeszcze chciałabym przypomnieć o mym Candy...


OGROMNIE Wam dziękuję za odwiedziny!
Bardzo, bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Jak to wspaniale u Was gościć w Waszych bologowych progach...
Podziwiać dzieło rak Waszych...

Jestem pełna podziwu dla Waszych zdolności!
Talentu!

ArcyDuże
ŁAŁ!!!

A oto jakie cukierasy m.in. czekają...


Pędzel, ulubiony z GraArtu, 14


Świeczniki...


Koronka...


Podkładki, dwustronne....




Serwetki...


Dekory...


Zakładka...



Tabliczka...

Zapraszam na Candy...
Na pewno znajdzie się jeszcze kilka dodatkowych cukierków do puli...


Jeszcze coś na ochłodę na finisz...
Niby kilka stopni temperatura się obniżyła jednak nadal gorąco u nas...

Moc pozdrowień!
Anna Maria





6 komentarzy:

  1. Fajny i praktyczny pomysł z takimi tablicami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tablice rewelacyjnie pomyślane, cukierasy idealne, banerek umieszczony, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na te dechy.Sama bym na to nie wpadła.
    Dzieciaki mają radochę!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za "moją" szkolną tablicą tęsknię od jakiegoś czasu;) ale Twoja jest ładniejsza:)
    Śliczna jest Twoja decouterapia, podziwiam i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł.
    Dziękuję za udział w moim candy. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń