sobota, 16 lutego 2019

Ikona.Pierwsze spotkanie na warsztatach...


Dzień Dobry .

Sztuka pisania ikon...
Wooow!
Podziwiałam zawsze
pisane temperami ikony...
Bardzo praca nad nimi jest czasochłonna ...
Jest to forma modlitwy...Kontemplacji...
A dziś miałam przyjemność być pierwszy raz na zajęciach ...

Uczę się nazywania barw barwami pigmentów ...
Co oznaczają symbole z ikon ?
Jaki jest symbol tła?
Moooc bezcennych informacji o samych ikonach dziś usłyszałam .
A na fotografiach praca na temperach:pigment na medium. ..
Dobór odpowiedniej ilości medium do pigmentu...
Odpowiedni pędzel...





To ikona wzór ...
Mandylion Jezusa Chrystusa.


Jestem zachwycona po pierwszym spotkaniu.Cudowna atmosfera.
Pani Beata wspaniale prowadzi zajęcia. 
Odkrywa nam arkana tej sztuki ...
Polecam:)


Będę chwalić się mymi kroczkami .
ps.Leciałam z medium do lodówki bo oczywiście po zajęciach zapomniałam je schować:)


Moc pozdrowień .
Anna Maria.



8 komentarzy:

  1. Świetnie! Też bym chciała!
    Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Tak się wachałsm ale znajome poszły więc z wizją bratniej dusz obok ruszyłam:)Moc pozdrowień.

      Usuń
  2. Piękne warsztaty, pisanie ikon jest niesamowite. Powodzenia i dużo prac w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jestem zachwycona samą prowadzacą-tak szczodrze,cierpliwie dzieli się z nami swą wiedzą ) Sama idea pisania/malowania i modlitwy jest boska!
      Na razie mam nadzieję na tę pierwszą mą ikonę.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. super sprawa takie warsztaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w zachwycie już na starcie.Poznajemy grono fantastycznych ludzi .Każda praca będzie odbiciem każdego uczestnika i prowadzącej. "Po owocach ich poznacie "...:)Moc pozdrowień .

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Wspaniała sprawa takie warsztaty! Czekam na efekty w postaci Ikony.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak...Nawet nie wiedziałam jak bardzo...Nie mogę doczekać się kolejnego spotkania na zajęciach.Moc pozdrowień.

      Usuń