piątek, 10 sierpnia 2018

WymianaZawszeWskazana...

Dzień Dobry


Wzięłam udział w:

Wakacyjna wymiana z 
"Moje CudaWianki"



Rarytasy które do mnie przyfrunęły od Autorki
"Szczęśliwego Zakątka".
Beatko moc podziękowań!


Słodkości zostały uprowadzone przez dziatwę:)


Świeczniki z zapachowymi wkładami...
Królują Rybki!



Naszyjnik:)


Jaszczurka magnez.


Po kiślu  zostało wspomnienie:)






I mój faworyt:


Jako brelok czy wisior zacnie się prezentuje!


Beatko moc podziękowań!



Wysłałam :

Etui stanowi pudełko ozdobione decoupage na gazie...


Przydasie z drewna...


Coś na słodko...



Tabliczka-manifest:)


Serwetki...


I jako,że ostatnio staram sie wybiegać myślą w przyszłość...
(Post "DogonićCzas")
...do dekoracji domu...



...i zestaw kart na święta:)


Wydruki do transferu...


Dostałam, w ostatniej chwili dodałam złota farbę akrylową-ale już nie uwieczniłam:)

Moc pozdrowień!
Anna Maria

Ps. 
Jesteście niesamowici!
Dziękujemy za bezcenne dobre słowo.

Bardzo, bardzo dziękujemy głosy w konkursie Hydropolis:)















9 komentarzy:

  1. Super wymianka :) zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne prezenciki,dziękuję za zapisanie się do mojej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  3. To ka dziękuję ogromnie.Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się obdarowałyście Aniu, oba prezenty są wspaniałe.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzìękuję ogromnie za dobre słowo.Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń