poniedziałek, 2 lipca 2018

W roli głównej...słoiki:)


Dzień Dobry. 

Ależ seans wspomnień miałam dzięki:

Diy Zrób To Sam.

Polecam.Moc tam inspirujących postów.
WoW!
Wiedziałam,że słoiki wykorzystałam w decuRecyklingu...
Znalazłam...
2013 rok...

5 lat temu...

Piękną setwetką ozdobiłam słoików nakrętki...
Napisy wyciełam z gazet.
Powstał taki funkcjonalny komplet.


Cały post tu Klik

Zgłaszam te swe Twory:)
Dodam,że do dziś w użyciu w kuchni.





Tak 5 latek temu zdobyłam się na przygodę z BlogoSferą...
Tyle superZdolnych Person poznałam. ..
Tyle wrażeń ...
Wspomnień ...
Ponawiam zaproszenie na MeCandy.
(Pasek boczny).


Cukierki że sklepu na Piotra Skargi we Wrocławiu


Moc pozdrowień. 
Anna Maria

Ps.Nadprogramowo
Czytactwo me:



"Czyny nie słowa
"Dobro czyń ,zła unikaj"

Obie książki warte polecenia...
Naprawdę wspaniałe postaci...
Siostra jest mamą Artura,który ma autyzm...
Ks. Jan to twórca hospicjum w Pucku...
Książka to zebrane kazania księdza...
Ks .Jan łamał temat tabu śmierci.
Tak tabu.
Wszyscy wszak umrzemy jednak mówić o tym?
Ba ,przygotowywać się?

Siostra łamie temat ludzi biednych,żyjących poza marginesem. 

"Co widać z okna biedaków" przeczytać można na blogu siostry...

W tej książce moc biograficznych perełek.

Miłej lektury:)







4 komentarze:

  1. Piękne słoiki i bardzo ciekawe książki jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słoiki super wyszły :) , a ksiązki zapisuję do przeczytania !

    OdpowiedzUsuń