piątek, 15 czerwca 2018

Dla Niej...

Dobry Wieczór !

"Lustereczko, lustereczko
powiedz przecie,
któż jest najpiękniejszy na świecie?"
:)

Klasyczne lusterko z dostało ode mnie taką szatę...







Farby akrylowe..
Cieniowania. ..
Spękania...
Przetarcia...

Napis ma grafika.
Niewiasta grafika z czeluści Internetu...

Serduszka(efekt 3D)
Spółdzielnia Manumania

Lusterko zgłaszam na wyzwanie skrzącej się inspiracjami
ArtPiaskownicy:)




Podziwiałam ostatnio lawendę...A zapach...Wow!


Moc pozdrowień .
Anna Maria

Jeszcze mała przypominajka .


Na pasku bocznym podlinkowany bazarek.

A na zachętę uchylam wieczko pudełka z "cukierkami"...


😍




12 komentarzy:

  1. Piękne lusterko :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ozdobiłaś lustereczko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo!
      Serdecznie pozdrawiam w ten piękny słoneczny dzień!

      Usuń
  3. Mimo, iż dekupaż to nie moja technika, uwielbiam oglądać prace innych. Aniu dzięki za odwiedzinki, wpadłam i zostaje obejrzeć Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. lusterko super wyszło , ta dama tyłem bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie. Tak Dama zacna. Tajemnicza...
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  6. Dziękuję ogromnie!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń