niedziela, 18 lutego 2018

Prawko...

Hej!!!
Jak macie szczęściarze moc gratulacji.Ja od października staram się szkolić co by podołać nie lada wyzwaniu i zdobyć...
Prawo jazdy.
Tak. Wiem .Taki dinozaur...To samo pomyślałyśmy z psiapsiółką jak poszłyśmy na wykłady A tam młodzież.Ba bezcenne,że miałyśmy siebie.Wraz motywowałyśmy się .Kurs pierwszej pomocy.Teoria.Jazdy...
Czemu o tym wszystkim piszę ?Bo jutro egzamin i nam megaStres.Prosze pomodlić się za mnie.Jak będę milczeć. Poległam .


Mina ma oddaje w pełni samopoczucie...

Poza tematem pj A z grządki decu:


W szkole pociech był Kiermasz Walentynkowy i na ów miast piec ciasto zrobiłam takie serducha m.in.
Ponoć bardzo się podobały 😍



A taki oto Jegomość mieszka z nami...
Naprawdę tak jak potrafi być wdzięczny ...Jak cieszy się gdy człek wraca do domu ...
A na fotografii powyżej "zapkował "się na wyjazd na obóz córci 😍

Moc pozdrowień. 
Anna Maria

A tu jutro tuż przed godziną W pójdę po wsparcie...








2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki!!! Nie stresuj się na pewno będzie dobrze;) Wiem co teraz przeżywasz, bo sama w październiku zdawałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.
    Teoria 71na74 .
    Praktyka ?Wyjechałem na miasto.
    I...Moja wina poległam .
    Jednak 1 próbę oceniam mega pozytywnie.
    Człek się całe życie uczy.
    Natalii dziękuję za wsparcie.

    OdpowiedzUsuń