sobota, 8 lipca 2017

...zielony na garniturek...

Witajcie!!!

Witam Was odlotowo!


Samolot złapany nad domem☺
Robił opryski.
Komary (jak opryskow brak ) dają się we znaki ...Najgorzej cierpi dziatwa...

Wagary wakacyjne w pełni -wolne od szkoły. Także możemy to co leżało nietknięte brać w obroty☺
I tak na tapetę weszły. ..
puzzle.
Wow. 
Chyba załapałam bakcylaPuzzlowego...


Dziatwa swe dołoży. Ja swe i lew się wyłania. ..

Jako,ze aura mi temu super jeździmy po okolicy na rowerach. 
Naprawdę zaskakujące widoki mam się ukazały. 
LAMY?!


Tak.
Ktoś sobie trzyma w ogródku takie zwierzątka. 
A co☺


Jestem w zachwycie po takich eskapadach...
Polska jest piękna!!!
Tuż od domu tak piękne okolice!

A teraz "Mocum Oanie" wyzwanie.
Art Piaskownica :


Na topie truskawki.
Ale to owoc. Więc do tego wyzwania odpada☺
A prawie co dnia serwuje sobie nic
Truskawki+kefir+odrobiną cukru.
Uwielbiam !


WyzwanieWarzywne.
Jako,że też obecnie sezon ogórkowy. 
A też uwielbiam.
Voila:


W plasterki na kanapki,albo mizeria. ..
A już małosolne, czy kiszone. ..
Poezja...

Pozdrawiam wakacyjne! 
Anna Maria 


2 komentarze:

  1. Fajne:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ogóreczki:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń