sobota, 10 czerwca 2017

Z mocą podziękowań. ..

Witajcie! 


Ręce mam utytłane w farbie...
Ale lubię ten czas...
Znaczy się mam swą chwilę. 
Działam akrylami.
Coś tworzę. 
Chyba każdy ma swego nauczyciela, którego wspomina z radością. ..
Mą była nieoceniona wychowawczyni Pani Jolanta a potem kolejna niezrównana pani Zofia...
Dzięki Pani Joli umiem pisać, czytać, liczyć  ,Pani Zofii zawdzięczam wiedzę z z matematyki. 
I to poczucie ,że matematyka jest piękna. 
A tu Anioł, który pofrunie do innej wychowawczyni od wdzięcznych uczniów. ..



Niedawno przemierzając w pośpiechu swą wieś po prostu musiałam się zatrzymać. ..
Bo zobaczyłam maki ...
Przepiękne "świecące " swą barwą w zieleni łąki. ..
Dzielę się z Wami. 



Biedronka to bonus.
Promocja za zatrzymanie w biegu. 
Taka kompozycja Stwórcy. ..


Moc poZdrowiEń. 
Anna Maria.


4 komentarze: