sobota, 11 czerwca 2016

Już :)


Witajcie!!!!

Od razu do rzeczy.
Bardzo,
bardzo,
ogromniaście dziękuję Wam wszystkim -
wspaniałe panie za udział w mym Candy!!!!!

Wybaczcie zwłokę....
Byłam niczym:




                                                                     Teraz werble....

Nagroda frunie do
.....
Agaty Baran.

Agatko uracz mnie danymi do wysyłki na adres 
annamaniak@tlen.pl

Moc gratulacji!

Chętnych do kolejnej zabawy zapraszam niebawem na Candy urodzinkowe...
W lipcu kolejny roczek mój minie w blogoSerze..
Nie wierzę...
Jak ten czas galopuje...


Jeszcze chciałam się z Wami podzielić radością.
Będą gruszki!
W ub. roczku grusza pierwszy raz owocowała...
I w tym roku też!
Przepyszne ma owoce.



Jeszcze kilka CUDności do upolowania na Handmade dla Macieja





Bardzo dziękujemy wspaniałym Artystkom za dary serca!

Jeszcze na finisz pochwalę się kilkoma ostatnimi mymi tworami :)


Na naturalne kosmetyki etui :)


Hasło ponadczasowe-adresuję do siebie także a jakże :)



Dobrej nocki!

Anna Maria




4 komentarze:

  1. Gratuluję Agatce :)
    Hasło jest ponadczasowe i też je stosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuuję serdecznie, a jaki ślimaczek słodki !

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za gratulacje i za wylosowanie, co za opóźnienie mam.... hehe.... ale adresik już wysłałam. Dzięki jeszcze raz za zabawę !!!

    OdpowiedzUsuń