wtorek, 10 maja 2016

I po...

Witajcie!

Kto ma dziatwę "komunijną" to wie ileż to się dzieje natenczas przed w trakcie i po...

Zapodam Wam testy fryzowe...
Papiloty się najlepiej sprawdziły.


Mąż już szczęśliwy ,że już po...
Dla mnie podniosły moment...

Trwa latorośli Biały Tydzień już mam więcej czasu więc nadrabiam ...

Zacznę pod podziękowań.
 dla Autorki bloga:

Pasje Violi


gdzie to miałam przyjemność brać udział w Candy i wygrać takie oto cudności:








Tyllle różności...
Dziękuję!!!!

Jeszcze pożegnam Was fotografią
kwitnącej gruszy...


Anna Maria

ps.

Przypominam o mym Candy
(pasek boczny)







4 komentarze:

  1. To Ci powiem wzruszona byłaś chyba :) bo ja byłam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromne przeżycie...
    Cudowne prezenciki:)
    A co do gruszy - u mnie już przekwitła:( ale zdjęcia porobione:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że sprawiłam radość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty :) i zapewne ogrom emocji związanych z tak ważnym wydarzeniem :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń