środa, 23 marca 2016

Candy!



                                                                      Witajcie!

Już dni kilka do Świąt !
Już teraz życzę Wam Radosnych Świąt Wielkiej Nocy!
Aby ta Noc była dla Was Wielka!
Szczodrości Łask od Pana Zmartwychwstałego!

I zapraszam na 

Candy!


Zabawa trwa do 25 maja.
Będę wówczas już po komunii św. córci:)

Banerek do zamieszczenia, podlinkowania(pierwsza to z zasad):

Niezmiernie mi miło będzie gdy zostaniecie obserwatorami mego bloga, oraz lubiącymi fanpage
(pasek boczny),kolejna z zasad udziału w zabawie to pozostawienie komentarza-weń potwierdzenie udziału w zabawie:)
Candy!
dla person aktywnie blogujących .
Można podwoić swe szanse zgłaszając się do zabawy także na fb.
Nagrodę wysyłam na terenie naszego cudnego kraju.

Atrakcyjne nagrody to m. in. talerz
 (podobny na banerku Candy!), moc przydasi :tasiemki, 
serwetki, transfery(grafiki)...


Powodzenia!
Anna Maria





29 komentarzy:

  1. a pewnie ,że biorę udział może akurat się uda...tyle fajności u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią biorę udział :) Baner już wisi u mnie na http://niezchin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko biorę udział w Candy, ale tutaj z wielką przyjemnością :)))
    Tworzysz przepiękne rzeczy, wiec tym bardziej :)
    Pozdrawiam i odwzajemniam już świąteczne życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam talerze, zatem nie mogę się nie zgłosić! Banerek już wisi
    http://literackoniespelniona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny talerz. Zgłaszam chęć udziału w zabawie! Twój banerek już u mnie jest: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja stanę w kolejce po przydasie:-)http://agula-haft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szanowne Panie moc podziękowań za udział w Candy!!!

    Radosnych Świąt!

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisze sie i ja do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście staję w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Banerek podlinkowany, zatem również się zapisuję:). Przy okazji Zdrowych, Wesołych i Rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja chętnie dołączę do zabawy :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisze sie i ja ,juz kiedys u Ciebie wygralam i po prostu wszystko dostalam przecudnej urody wiec i tym razem nie moze i mnie braknac.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością biorę udział: baner na: http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zapisuję sie z wielką chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie wezmę udział jjka07.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią wezmę udział w zabawie :) Banerek już u mnie, pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się i podbieram banerek na decupug.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Banerek już u mnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiec skromnie stanę w ogonku :) banerek tu: https://zakamarekhandmade.blogspot.com/2016/05/cukieraski-u-ani.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Z wielką przyjemnością zapisuję się i ja. Banerek porwałam do siebie. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Serwetki transfery??nie może mnie tu zabraknąć!!! Ustawiam się w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uff zdążyłam na ostatnią chwilkę, oczywiście ustawiam się w kolejce po cichu licząc na szczęście, dawno mi w candy nie dopisało :)

    OdpowiedzUsuń