niedziela, 12 kwietnia 2015

Wiosenne Candy



Witajcie!

Jak cudownie na dworze!
Słonko, wiatr...
Już czuć to tchnienie ciepła...

Zapraszam więc serdecznie na me 
Wiosenne Candy!


Nie będzie to takie zwyczajne Candy.

Tak, będą nagrody niespodzianki.
Na pewno moc przydasi potrzebnych do decou
oraz mój Twór.

Zasady:

-udostępnienie banerka podlinkowanego na pasku bocznym
-zostanie obserwatorem?-będzie mi przemiło! -jednak nie jest obowiązkowe
-pozostawienie komentarza weń wyrażenie chęci udziału
-można swe szanse powielić poprzez:
-udostępnienie banerka podlinkowanego z 

Handamde dla Macieja



Akcja wciąż trwa.
Dużymi krokami zbliża się turnus rehabilitacyjny Przystojniaka zostaną przeznaczone z Akcji.

Podarowane dzieła, które można mieć m.in. :










Szanse można powielić także poprzez udział w Candy na fb:


Przesyłkę wysyłam na terenie Polski:)

Moc pozdrowień!
Anna Maria







12 komentarzy:

  1. Piękne prace przeznaczone na aukcję.
    Chyba będę pierwsza do Twojego candy, obserwatorką jestem, banerek wstawiam. A więc, melduję swoją obecność :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiona nagrodą niespodzianką staję w kolejce do candy. Banerek na blogu, Twój blog od dawna obserwuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. z miła chęcią zapisze się na candy :)) banerki oba wiszą ten z maciejem na stałe ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią ustawię się w kolejeczce :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie dołączę. Udostępnione na blogu i fb :) http://pracownianati.blogspot.in/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, spóźniona, ale pamiętająca...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj i ja się ustawiam, może tym razem mi się poszczęśći

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne rzeczy , chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także ustawiam się w kolejce, obserwatorem jestem od dawna, a banerek już wisi u mnie :) Chciałam także podzielić się u siebie na blogu banerkiem z pomocą dla Macieja ale nie potrafię go ustawić na blogu tak żeby przekierowywało na fb, chyba coś źle klikam

    OdpowiedzUsuń
  10. Niespodzianki to ja bardzo lubię, więc dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj!
    Uwielbiam niespodzianki, więc bardzo chętnie dopisuję się do zabawy i lecę umieścic banerek na blogu ;))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się z miłą chęcią i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń