wtorek, 27 maja 2014

Raz, dwa, trzy Candy nr 3 :)

Witajcie!

Noż i pada deszcz! Mam coś na osłodę:)



Po super spotkanku dziś przy decoupage-jak to miło dzielić się wiedzą z kobietkami ,którym to się podoba!
Już planują kolejne kroki :)Od razu mam retrospekcje siebie sprzed ok. 2 lat gdy ja też kompletowałam warsztat decoupage, nadal dokupuję rzeczy:) Wolę kupić np. medium niż sobie coś do ubrania.
Kolejne zajęcia w Fundacji Krok po Kroku powstałym.in.  dziś oto takie dzieła:





Zawiozłam na spotkanie butelki-dochód z ich sprzedaży wesprze Fundację.
Gdybyście chcieli wesprzeć tak Fundację
tu namiary nań

Słowo się rzekło ,kobyłka u płota:
Candy nr 3

Do wygrania:


3 Candy
3 Zasady:

-umieść do 15 czerwca 2014 fotografię podlinkowaną na pasku bocznym na swoim blogu(jeśli takowy macie, jeśli nie-nie),
-w komentarzu proszę o namiary, Waszego bloga z komentarzem/zgłoszeniem do zabawy,jeśli bloga nie posiadacie napiszcie swój mail,
-polubcie Mój Magiczny Decoupage na fb
Stronka jest tu:

Zastrzegam sobie prawo rozlosowania nagrody dodatkowej np. za komentarz,kolejnej dla obserwatorów bloga, następnej dla stałych bywalczyń/komentujących mego bloga:)

Wysyłka na terenie naszego pięknego kraju, jeśli zwycięzca się nie zgłosi w 5 dni po ogłoszeniu wyników,zarządzę kolejne losowanie.Losowania po 15 VI 2014 dokona pociecha ma.
Jak będzie zwłoka-poczekajcie proszę cierpliwie.

Zwycięzca zostanie wyłoniony spośród osób , które spełnia 3 zasady.

Już się cieszę na odwiedziny u Was!

Powodzenia!

Anna Maria







14 komentarzy:

  1. Ja sie zapisuję jako pierwsza, mój blog http://madekasiulka.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście staję w kolejce :))))
    pozdrawiam a po banerek wpadnę następnym razem !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. przesłanie w pełni oddaje moje mieszkanie hihihihi pozdrawiam i umieszczam banerek na blogu http://negatyfffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Komentarz jest zbyteczny,,,jak jest Candy u Anny Marii tzn, że wyskrobała jeszcze odrobinkę czasu dla swoich blogo-psiapsiółek ha ha ha ....
    a tak nawiasem mówiąc zaprzedałaś duszę diabłu, że doba Ci się rozciąga jak guma do żucia...?:)
    banerek na Różanej już wisi...http://rozana-laweczka.blogspot.com/
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoim znakiem rozpoznawczym oczywiście zostały róże-w super dziełach pa pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te różane butelki/wazony:) a ten w kurki wygląda super, taki inny, wesoły:) Bardzo chętnie zapiszę się na candy, bo zawieszka kusi:)
    banerek dodałam: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    A na FB nie wiem czy już lubię czy nie a jeśli nie to polubię jak tylko będe miała taką możliwość. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście staję w kolejce i ja banerek tu
    http://edytamasasolna.blogspot.com/
    fb także, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. na fb już od dawna lubię, banerek zamieszczam na blogu http://kwiatkosia.blogspot.com i grzecznie ustawiam się kolejeczce! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. motto na zawieszce świetne :) perfekcyjna pani domu by się nie zgodziła :)
    z przyjemnością ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością dopiszę się i ja :)
    Mój blog to www.decustyle.blogspot.com
    A fb polubiłam jako DECU Style :)
    BUZIAKI!

    OdpowiedzUsuń
  11. Banerek na blogu a na FB polubione :)

    Motto na 6+ :)

    Kiedyś widziałam tabliczkę "Kurzu nie widać jak jest wszędzie" to dopiero by się podobało naszej perfekcyjnej hahaha :)

    http://czarnul-ka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie przyłączyłabym się do zabawy, tylko że nie posiadam konta na fb, więc nie jestem w stanie spełnić wszystkich 3 warunków.....
    Zatem życzę powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Oczywiście lubię na Fb :P
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń