środa, 20 sierpnia 2014

Wyzwanie w Decu Style :Transfer


Witam!

Biorę udział w wyzwaniu Decou Style.Klik
Podziwiam piękne prace Aurorki tegoż bloga.
Nie znacie? Zobaczcie koniecznie!




Mozna 3  Twory swe zgłosić :)
Ja na razie zgłaszam Anielicę.
Sesję zrobiłam Anielicy na łonie natury:)





Anielica dużżżachna . Ma ponad 62 cm.
I wyjatkowa...
Ma wesprzeć terapię Adasia.





Ogromnie podoba mi się tekst...
Oczywiście to transfer.


Skrzydła i włosy pokryte bejcą.


Sukienka ozdobiona decoupage-serwetka vintage różana...


...i cieniowania, chlapania farbą akrylową.

Moc pozdrowień!
Anna Maria







18 komentarzy:

  1. śliczna anielina :)
    życzę powodzenia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu.
      Jeszcze dotąd nie próbowałam:)
      Najbardziej jestem dumna z mych transferu fotografii:)
      Może jeszcze zdążę :)
      Moc pozdrowień!
      ps. Cudna Twa Aniołkowa Na Klucze Szafka

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Witam!
      Dziękuję za bezcenne, budujące dobre słowo.
      Anielicę dużą ma przyjaciółka wydumała-i ...
      ...potrawfi swym widokiem wzruszać do łez.
      Dumna jestem ,że ciut się przyczyniłam...
      Moc pozdrowień!
      Ps.Podziwiałam oststnio Twe Edytko Anniołki...
      Az mnie kusi...
      Tak dawno nie lepiłam Aniołków...

      Usuń
  3. Piekna anielica i wyzwanie kuszące ! Oczywiście skorzystam z takiej okazji i wyzwanie podejmę :) Fajnie, że o tym wspomniałaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Madziu!
      Dziekuję!
      Wspaniale!
      Na pewno stworzysz piękne dzieło!
      Bedę czekać na posta!
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu :)
    Aniołek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie.
    Kapitalne wyzwanie!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny aniołek, różany motyw prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!
    Dziękuje!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie spora ale jaka piękna, bardzo fajny transfer i serwetka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Dziękuję ogromnie.
      Serwetka niezmiennie wciąż gości w mych pracach:)
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  9. Cudna Anieli i mam nadzieje, że nią rozlozysz wszystkich na łopatki...:) trzymam kciuki i przesyłam buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robi wrażenie - wspaniała!Życzę powodzenia w losowaniu:)pa

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne przedmioty, aż zatęskniłam za decu, dawno po nie nie sięgałam, chyba pora wrócić;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień bez decou dniem straconym:)
      &
      DecuTerapia działa cuda:)
      Moc pozdrowień!

      Usuń